på tiden!

Postat: 2011-02-17 - Kl: 20:49:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det är på tiden att jag bloggar nu, jag tycker inte om att jag börjat slarva med det igen! hoppas verkligen ni kan hålla ut med mig nu dessa dagarna, för jag har verkligen så äckligt mycket att göra. Jag hinner knappt sitta framför datorn, utan jag är ute och far hela tiden! jag har knappt tid för mig själv längre..sorligt är det!

jag och Lina provgick en dag på it-gymnasiet igår, glömde berätta det! och det gick kanon och alla på skolan + lärare är helsköna! så imorgon är sista dagen på john bauergymnasiet. Ska fan aldrig sätta min fot i ängelholm igen om jag nu inte blir illa tvungen! är så trött på det skitstället!...uschja! Men håll ut mina små vänner, det är bara rätt mycket just nu, så det är min anledning till att jag inte bloggar! men jag ska bli bättre, jag ska!

Detta är min dag idag, så sjukt bokad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: