ojsan!

Postat: 2011-02-06 - Kl: 17:58:35 - Kategori: Henrietta - Kommentera
det blev ett litet missförstånd innan. jag trodde jag skulle hinna blogga innan jag stack till stan innan för att käka med Emma. men tydligen inte, så jag får be om förlåtelse för att jag inte bloggat på någon timme nu, men det betyder ju bara att jag får blogga extra ikväll istället! för ikväll har jag inget för mig alls faktiskt, jag ska hem till mamma så fort jag bara orkat packa mina kläder. sen så ja..då är det söndagkväll!

såhär ser jag ut just nu för er som undrar, kör med mittbena nu och rakthår! not bad at all ;)


Postat av: [email protected]

härlig blogg med en bloggare med fin personlighet:)

2011-02-07 @ 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: