och en dag till

Postat: 2011-02-10 - Kl: 19:59:22 - Kategori: Henrietta - Kommentera
idag har jag umgåts med Oliver, johan och jeffie. jag åkte in till stan för att käka kebab med dårarna och sen hände det inte så mycket mer, checkade in deras skola som var jävligt schysst alltså! funderar faktiskt på att höra med rektorn där och på min skola om man skulle kunna byta dit. Kommer bli så mkt lättare att ta sig till skolan när det är inne i stan istället för i ängelholm!

när oliver och johan tröttnade på att vara i skolan drog vi till mc för att dom skulle käka. Sedan drog vi hem till oliver och bara dog i hans soffa ett litet tag tills jag skulle bege mig hemåt för att jobba på bingon!

Här kommer det bilder från idag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: