nya naglar!

Postat: 2011-02-21 - Kl: 23:08:11 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Första dagen på mitt kära lov åkte jag och lina ner till Trelleborg och lät Steffi fixa våra naglar. Så nu äger vi 10 snygga naglar var och jag är jätte stolt. Dock jätte svårt att "styra" över dom nu i början , känns som att jag är helt handikappad när de gäller att öppna påsar m.m

Vi befann oss i Trelleborg i 6h och därefter väntade den låååånga resan hemåt! helt sjukt vad trött man är även om man egentligen inte gjort ett piss idag mer än att sitta på en stol. Men imorgon blir det väla, ska handla en tjocktröja där som jag kollat på tidigare. Jag var förresten vrål hungrig när jag kom hem ikväll, hade ätit 2 kanelbullar på 11 timmar, så ni kan ju tänka er hur magen tjatade efter mat! det blev pizza hos mamma, det var skit äcklig, men som tur var va det bara en sån som man köper och värmer i ugnen. Mamma hade ätit ärtsoppa och det tänker jag aldrig i hela mitt liv slaffsa i mig!

Här är bilder på mina förtjusande naglar + pizzan jag åt förut!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: