jahaja

Postat: 2011-02-26 - Kl: 16:06:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera
vad har nu hänt..hmm ska försöka tänka efter vad jag bloggat om och vad jag inte bloggat om.

i torsdes så vet jag att jag var på bio tillsammans med Phille,kron och macke. Vi kollade på "min låtsas fru" och det var en väldigt rolig och bra film kan man väl säga. Efter bion orkade ingen av oss dra hem, det är ju för fan lov! så jag och killarna drog till Jonas och där blev det skräckis och lite vodka på det. haha, hemskt onödigt men väldigt kul! Det satt gott i magen. Sedan somnade alla och vi vaknade väl vid 11 tror jag. och dåååååååå var det fredag! shalalal

så ja, fredag hm..Blev gymmet tillsammans med lina och därefter drog vi oss hemåt och fixade i ordning oss inför kvällens festligheter! blev en liten "fest" i jonstorp...fattar inte varför i helvete vi begav oss dit, men min älskade pappa ställde faktiskt upp och körde oss dit. och snubbens hus låg...MITT UTE I INGENSTANS!? usch,. skulle aldrig klara av att bo ute på landet! men iaf, vid 2 var festen slut och vi fick tvunget försöka ta oss till Hbg igen.. är inte riktigt säker men tror hans pappa skjutsade oss till höganäs och där tog vi bussen till hbg. I hbg blev det mcdonalds och sedan mötte jag upp André och sov hemma hos honom!

galen kväll, men det är vi ju vana vid! ikväll blir det antingen en lugn hemmakväll med melodifestivalen, eller fest! jag är öppen för förslag!

så här såg jag ut igår och så ser jag alltid ut! ..



Postat av: Fredrik

Du ser helt fantastisk ut!! Vad är din msn?

Adda mig! [email protected]

2011-03-03 @ 20:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: