jadåååå!

Postat: 2011-02-20 - Kl: 18:45:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera
igår bärde det av till husensjö för att kröka hemma hos viktor. Vi var några stycken där som satt och snackade och hade trevligt. Därefter beslutade vi oss alla för att åka till ett annat ställe, men när vi väl kommit fram till ramlösa ,  så skulle sista bussen ner till stan gå om en halvtimme. Så vi åkte hemåt igen och käkade mcdonalds, hade sugrörs krig och skrattade allmänt mycket. Så ännu en sjukt lyckad kväll full med skratt och skoj! Det enda jag har är lite sugrörs bilder och en video med mitt och linas fulaste asgarv. Så ni får nöja er med det!

puss på er!



Postat av: Anonym

Hej, skulle vilja tipsa dig om en sak som jag tyckte va lite kul. Jag satt å bläddra på google, å helt plötsligt kom du upp där. Sök på mittbena och rulla sedan ner till sidan 6 :D

2011-02-21 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: