hemma!

Postat: 2011-02-09 - Kl: 16:55:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera
att vara hemma har aldrig känts bättre förren denna veckan då man jobbat klart på praktiken på OJ. Det är så jävla skönt att komma hem och känna lugnet. Idag har jag tappat en barnmats burk. Hahhaa, ganska pinsamt och äckligt ändå, för mina händer luktade katrinplommon resten av dagen. Men som tur var arbetar jag tillsammans med en annan tjej som också "praktiserar" skulle man väl kunna säga och hon började skratta precis som mig så det var på ett sätt skönt! hon är jätte trevlig förresten, född 90 och jobbar till klockan 1 varje dag. Det är så surt när hon går hem, för då har jag ingen att prata med typ, och att jag ska vara kvar där i 4h efter det känns inte heller så okej!

men whatever, jag har det bra iallafall. Har träffat hela världen i den ica butiken idag, men det är trevligt för det är alltid roligt att träffa folk man känner :)



Postat av: medina :)

hejhej , fin blogg ^^

2011-02-09 @ 17:46:03
URL: http://mmeddye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: