google is your friend?

Postat: 2011-02-18 - Kl: 00:18:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera



jag satt och googlade lite på mitt eget namn..vet faktiskt inte till vilken anledning egentligen men jag gjorde det iallafall och kom in på en über söt tjejs blogg där hon faktiskt hade gjort reklam för lilla mig och två andra bloggare! världen är liten alltså, men måste säga att det verkligen var roligt att hitta något sånt och att "random" människor faktiskt läser ens blogg och tkr om det man gör och hur man är! så stort tack till tjejen :)

hon hade skrivit såhär i sitt inlägg på sin blogg


Vackra bloggare

"Bara för att jag är ivanligt snäll tänkte jag reklamera några personer.

Detta är personer som jag inte känner utan bara följer bloggarna/bdb.

Bara för att... de är så himla söta!

- Jag gör inte detta för att sänka andra personer utan bara just för att jag tycker att de här personerna har ett riktigt fint utseénde.

Och det är klart att det finns fler söta som jag inte känner, dessa är bara några"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: