detta åstakom kalasbyxan

Postat: 2011-02-19 - Kl: 13:38:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera
igår var det meningen att vi skulle till en svartpub och sitta där och dricka, men i samma stund som vi skulle bege oss dit så blev det ändrade planer för mig och Lina. Vi blev bjudna på fest hemma hos Timmy som är ellis pojkvän. Han bor i ödåkra så vi tog första bästa tåg dit och kalasade tillsammans med dom! och jag måste säga att jag hade förbannat kul! vi dansade fågeldansen kanske 2-3 gånger i rad och magen krampade så mycket som man skrattade.

Alltid lika galna fester i mitt liv, så förstår om ni är avundsjuka ;) hahaha. just kidN!

Men nu är det dags för frulle sen blir det väl till att städa min systers bil och inkassera 150 kr! aldrig fel ellerhur? Så jag ska göra det, sen ta mig till lina på något sätt och kanske göra vid mig där till ikväll, har alla mina grejer där sen igår, så det är lika bra att göra det. Orkar inte dra dit sen hem igen och börja fixa mig, sen dra iväg igen .. Bilder från festen kommer senare idag, så ta't lugnt, ni ska få se ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: