dagen efter....

Postat: 2011-02-12 - Kl: 21:24:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Förlåt för seg uppdatering idag, det blev för mycket av det goda och idag mår jag som jag förtjänar antar jag. vaknade först klockan 3 idag och mådde helt seriöst skit! hahaha, jag fick gå upp för att spy ett antal gånger och har legat död i sängen precis hela dagen. jag har inte ens satt på mig kläder och jag luktar antagligen skit också. Det enda jag fått i mig idag är en proviva, ett glas vatten, avslagen cola och en rostad brödskiva utan något på..jag känner att jag bara mår!

Men just för tillfället är läget under kontroll och jag börjar klarna till och må bättre. Har inte spytt på ett tag nu och det bugar och bockar vi för! och förresten! angående problemet med tjockskalle bloggsaken som har hoppat runt på min blogg så är det löst nu. Det var min "designers" lilla fel hahahah, lilla ebba löser allt! puss på dig!

nu ska jag se om jag kan åla mig ner till pappa och se om jag klarar av att äta något, börjar faktiskt bli lite hungrig nu. Men jag är fan rädd för att det ska komma upp igen, och det gillar vi inte ju...

(btw...ursäkta mitt random inlägg igår!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: