äntligen tid!

Postat: 2011-02-15 - Kl: 19:27:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
har äntligen tid till att blogga vilket har blivit himla viktigt för mig. Men dock har jag inget nytt att berätta egentligen mer än att det gått längre fram i det dära med att byta skola. Vi var hos rektorn idag och snaackade lite om hur vi skulle göra med de kurser vi håller på att läsa just nu. Vi pratade även med vår mentor viktor som vi har just nu om skolbytet och man såg hur besvikelsen växte i hans ögon. och det kändes ska ni veta..han är ändå den bästa läraren jag någonsin haft , så hade jag kunnat byta skola och välja lärare att ta med mig hade jag lätt valt honom. Den absolut bästa och skönaste läraren ni kan tänka er, så tufft var det! men kan inte tänka på lärarna i detta läget utan mig själv och min skolgång.

Det är inte hejdå föralltid ju..det är bara ett litet nytt kapitel i mitt liv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: