alla hjärtans dag...

Postat: 2011-02-06 - Kl: 19:53:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
visst fan, det är snart alla hjärtans dag och jag har ingen att fira med..fan också! haha..skojade bara, jag skiter fulltständigt i alla hjärtans dag faktiskt. Det är överskattat och skit tråkigt, men man får ju självklart fira den dagen ändå i och med att det är en högtid och högtider är till för att fira, så varför inte liksom? dock är ju alla hjärtans dag på en måndag, vilket betyder att vi får fira den i den helgen istället. Då ska det sänkas en jävla massa!

på tal  om hjärtan och gulligull osv, så blev jag precis taggad på en jätte söt bild på mig och jonathan sen i fredes och jag bara måste lägga upp den här. Den är så puttinuttit söt!



Postat av: ebba

vilken gullig bild :D

2011-02-07 @ 17:05:42
URL: http://ebbavnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: