Underbart väder!

Postat: 2011-04-24 - Kl: 15:49:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag är nästan kär i vädret för tillfället. Det är så varmt o skönt, finns absolut inte något som är mer nice än att njuta i solen. Jag bor nästan där ute, därför har min uppdatering varit seg. Så jag har anledning än en gång. Idag vaknade Jag,Lina, André och John upp hemma hos john, vi hade kört till med en filmkväll igår eftersom jag och lina ändrade oss precis när vi skulle dra på fest....

men det var kul/mysigt hemma hos john, vi groggade lite och glodde på några väldigt galna och konstiga filmer. Därefter nannade vi alla hos john eftersom han bar ensam hemma. & nu när jag varit hemma ett par timmar har jag bara legat i solen och tagit det lugnt. En helt underbar dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: