Sjuk...eller?

Postat: 2011-04-13 - Kl: 14:52:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera
När jag vaknade i morse, så kändes det som att jag aldrig sovit en blund i hela mitt liv. Så jag tänkte att jag skulle ställa klockan lite senare, och när jag sen tänkte om o insåg att jag faktiskt var jävligt trött så bestämde jag mig för att stanna hemma, jag har inte sovit bra på riktigt länge på grund av min jävla hosta. Så passade på att ta en dag och ta igen sömntimmarna och det råkade bli idag. Så nu är jag pigg och glad, men har fortfarande en satans hosta...mamma vill även att jag ska till doktorn men man orkar inte det. Men aja, får väl ändå gå dit så småningom. Får beställa tid i veckan..hehe.. men aja, jag fräschar upp mig med hårinpackning och ansiktsmask och ska snart dra ut en runda med Lina. Hon tog också sin dag idag...kan man tänka sig! ;) hahaha, ääh,

nu blir det fix, sen ut!
(lägger upp bilder sen helgen ikväll)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: