ojdå!

Postat: 2011-04-06 - Kl: 19:02:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det har gått 5 dagar och 19 timmar sen jag bloggade senast. Jag blir bara sämre och sämre med det hära, men vad finns det egentligen att göra? jag har så mycket att göra så jag knappt hinner vara hemma längre. I helgen bär det av till två 18års fester och nästa helg ungefär likadant! sen slutar jag sent i skolan och gymmar och när jag väl kommer hem har jag andra saker som måste göras så jag får inte riktigt till det där med bloggningen, funderar starkt på att lägga ner helt och hållet, eller bättra mig sjukt mkt....allt eller inget liksom.

tjaaa, idag blev det skolan sen gym och nu sitter jag här och planerar morgon dagen. Denna vecka är så sjukt stressig, jag får hålla i mig så fort allt går!


Postat av: Linnea

Lägg inte ner!!!!!!!!!!

om du inte orkar skriva kan ha videoinlägg! :)

2011-04-06 @ 20:01:26
URL: http://linneua.blogg.se/
Postat av: Sofia

snälla,sluta inte blogga!

Jag kan sitta & glo på dina videoinlägg 2535235 per dag, så jävla grym tjej du är!

2011-04-07 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: