mamma..jag är hungrig!

Postat: 2011-04-26 - Kl: 17:58:45 - Kategori: Henrietta - Kommentera


hmmm... ingenting av det jag skrev alldeles nyss är kvar! jag satt och skrev nästan en bibel kändes det som när min dator plötsligt släcktes på grund av att batteriet tog slut. Attans otur det dära..men jag ska försöka skriva om det mesta nu faktiskt.

jo, mamma lämnade mig just precis för att ta sig en joggingrunda i skogen, det hon inte vet är att jag just nu seriöst hungrar ihjäl. Jag vill ha mat. Mycket mat. Sen ska jag inte alls klaga på vad det bli till mat, det blir nämligen Spaghetti med köttfärsås som är en av mina favoit maträtter, så man klagar ju inte. Innan datorn dog satt jag ute i solen på mammas framsida av "huset" och det är för det mesta vind stilla där, så där kan man sitta tills solen går ner och det är mega gött vill jag lova! Nu minns jag inte mer av det jag skrev förut men jag vet att det var mycket längre än såhär. Men det får va så för denna gången, och ni får ta det!

jag ser förjävlig ut just för tillfället, så det blev nt direkt några snygga bilder i detta inlägget.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: