ledig!

Postat: 2011-04-14 - Kl: 14:39:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Statstiken börjar arta sig nu efter mitt lilla uppehåll, och sen är jag ledig idag också! Det kan inte bli mycket härligare. Jag vaknade klockan 13 ungefär av att mamman min ringde. Hon sa att hon tänkte beställa hem pizza som hon och jag skulle käka. Så "morgonen" började alldeles utmärkt, men inte nog med detta utan vädret är så gott så man bara inte kan sitta inomhus. Så idag bloggar jag utifrån med solen i ögonen. Tänkte dock börja plugga lite nu eftersom jag har en engelska redovisning imorgon. Jag hatar Engelska, det är nt direkt så att jag är grym på det heller.


Senare ikväll blir det jobb....och nu när jag tänker efter blir dagen bara jobbigare och jobbigare..kommer på massa skit som ska göras, men dagen började bra iallafall. Får hoppas att den slutar lika bra också, annars lär jag få spader.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: