dagen började ju bra..

Postat: 2011-04-25 - Kl: 21:31:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Min morgon såg ungefär ut såhär : Börja hosta som bara den och slutar med att jag hostar så mkt så att det börjar rinna sjukt mkt näsblod som då gick ner i halsen och som jag sedan hostade ut. Känns jävligt äckligt att berätta, men det var himla obehagligt eftersom inte blodet ville sluta rinna. Jag fick springa in på toan och blodnade ner allt jag såg. hehe. och tillsist slutade det ju och jag kunde ta hostmedicin och sedan somnade jag givetvis om och sov till halv 2. Därefter drog jag ut i det fina vädret och solade, så nu är man brun och fin till skolstarten imorgon!


Jag har haft näsblod 89 gånger idag, jag står liksom inte direkt ut längre..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: