halvt som halvt återhämtad!

Postat: 2010-09-18 - Kl: 20:30:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Vill bara säga tack till alla som har brytt sig om mig idag, som slängt
iväg sms och frågat hur jag mår. Det betyder guld ska ni veta!

Nu kommer snart Pontus och Ch hem till mig. Vi hade tänkt kolla lite film och äta godis, sedan sover dom hemma hos mig eftersom att jag är ensam hemma. Det känns jätte tomt i hela huset idag, och jag är jätte trött och seg sen igår. Jag är svin hungrig men jag orkar fan inte ens röra mig. Bud på att beställa hem en pizza eller något, men jag orkar inte hämta den...orkar ingenting! men vi får hoppas på att Ch och pontus lagar någon mat till mig när dom kommer, haha. annars jävlar ;)


Postat av: sanna

vad sa dina föräldrar om det som hände? :o

2010-09-18 @ 20:56:42
Postat av: CH

pizza blev det ändå, golv pizza ;D

2010-09-19 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: