spontankväll!

Postat: 2010-10-09 - Kl: 15:30:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
igår blev det ett jävla farande! jag var som man kanske kan säga överallt och ingenstans. Från Ängelholm till Göteborg, från göteborg till ullared, från ullared till hemmet och från hemmet till bårslöv och från bårslöv till danmark! inte illa alls! man kan ju säga att jag hade en ganska så spontan kväll men jag gillar det ibland. att göra saker på impuls är roligt, man vet aldrig vad som händer eller ska hända! så riktigt rolig kväll.

Det roligaste var nog när jag och lina var som mest på g då vi snackade om hemlisar på båten mot dk! haha, fick reda på saker som hon inte sagt, och hon fick reda på en del också! hahah vi hissar spontana kvällar!


Postat av: lina

idah saken var sjukt jävla bäst också! HAHAH seriöst, längesen jag flabbade så mycket så länge. och då är det illa..

2010-10-09 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: