Söndagsdepp?

Postat: 2010-10-17 - Kl: 16:26:30 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Bild sen helgen!

ska jag börja inlägget med att säga att jag är skittrött?
det finns fan inget värre än söndagsdepp, jag har ångest och känner att jag stör mig på massa saker, men jag vet inte vad de är jag stör mig på eller vad de är jag har ångest för. Det är de mina vänner, vi kallas söndagsdepp! åhåhåh. jag orkar inte!  Jag måste göra massa saker idag, men jag vill och orkar fan inte, även om de är såna små saker som går på en timme eller nått!

jag börjar kanske blir för lat..? eller? näe, eller jo, men de har jag alltid varit! jag gör alltid saker i sista sekunden, så antagligen kommer jag göra alla sakerna i natt någon gång. Fast jag fattar inte varför jag inte gör det nu när jag ändå har så äckligt tråkigt. Jag bloggar till o med om ingenting fast än att jag bloggar? SKUMMMMMMMMT....

Mamma har åkt nu, jag är ensam hemma :( tråkigt som fan, jag saknar henne. She's the best!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: