Retro!

Postat: 2010-10-02 - Kl: 16:08:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Blev Retro och puben igår vilket inte var det minsta planerat. Jag skulle ju egentligen ha kollat film med världens gulligaste kille vid namn Pontus. Men icke sa nicke, jag hamnade på puben i dk tillsammans med lina och sen helt plötsligt var vi inne på Retro och där stannade vi till 01.20. Trodde aldrig att jag skulle våga mig in på retro igen efter det som hände för ungefär 2 veckor sedan. Men jag drack inget där inne, och det tänker jag aldrig göra igen. Man hade tur den gången, men det betyder inte att man har tur nästa gång. Jag blev ju som sagt väldigt nerdrogad sist.

Men man ska alltid kunna gå vidare,, skita i vilket liksom och bara leva livet. För man lever bara en gång och man måste ha kul även om det händer en hemska saker ibland och igår var allt så jävla roligt! hade en helt awesome kväll och det tackar vi för!

Enda bilden jag och Lina kom med på från igår, så om ni kollar i hjärtat jag lagt till så ser ni Mig,Lina och Victor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: