plugg!

Postat: 2010-10-19 - Kl: 17:43:49 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter i soffan med TVn igång, musik igång och datorn igång och pluggar tillsammans med Lina. Jag måste ärligt säga att man pluggar alldeles utmärkt då. hehe...jaja! jag har ju rätt så mkt att göra nu när jag va hemma hela förra veckan. Så det är lika bra att ta tag i det och göra det som ska göras. och jag har faktiskt pluggat ikväll, även om det är helt otroligt för er att inse men så är det!

hade målsamtal med min lärare igår med, han sa att om jag bara la lite mer energi hade jag nästan goda chanser att nå MVG i mediakunskap A. Så varför inte? det är ju bara så nice, ska kääääääääämpa! hehe.

men iallafall.. så om jag inte skulle uppdatera mer idag så vill jag att ni ska veta att......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: