kolla hit!

Postat: 2010-10-07 - Kl: 14:42:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera

såhär ser jag ut idag, en randig jävla tråkig tröja från gina, klänning från bliing och leggings från H&M och en helt vanlig liten söt mössa på skallen, inget vidare men det duger till en skoldag åtminstone... eftersom mina kläder RÅKADE försvinna förra veckan...hehe :( & i natt kom jag på mig själv inatt med att jag somnat med mössan på huvudet, det är liksom så skönt att ha den på huvudet, så jag ska aldrig ta av den! aldrig aldrig..

Fast jag hörde ett rykte om att man kunde tappa håret om man aldrig tog av sig mössan eftersom skallen då vänjer sig av att de är så varmt, alltså slutar man producera (stava!?) tillräckligt med hår...men det får man ju tro vad man vill om. Mössor är bra!






Postat av: Anonym

VAR HAR DU KÖPT VÄSKAN NÅGONSTANS?

2010-10-11 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: