hoppsanhejsan!

Postat: 2010-10-27 - Kl: 12:27:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera
nu för tiden läser jag var jag än går att någon kan hacka ens fb...varför fixar dom inte bara det? jag pallar egentligen inte bry mig, fb är inte mitt liv direkt, tycker faktiskt det är skönt att någon gjort så, eftersom då har man en anledning att trappa ner på det, men om mitt acc skulle hackas skulle jag ju inte direkt bölat sönder, visst, det är tradigt om dom fixar sig in på ens account och nätverk, men det är inte direkt dödligt..de enda farliga är ju att dom ser ens pass vart man än är, typ om man ska betala nått på nätet eller så.. annars hade jag inte brytt mig! skolan har spärrat fb nu iaf, lite segt, men de gör så man kan koncentera sig på det man ska koncentera sig på^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: