hemma!

Postat: 2010-10-28 - Kl: 19:47:16 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Är hemma efter en lång och tuffdag, känner att jag inte riktigt hinner med min fb och blogg nu förtiden. Idag har det varit fullt ös enda sedan klockan 6 i morse då klockan ringde..eller aa, jag försov mig till halv 7 idag till och med, men inte nog med det, vid 08.10 bar det av till skolan och där var man till klockan 11. Sedan tog jag och Lina tåget till Helsingborg och träffade Ch och Pontus, sen en random brud som inte sa så mkt. men whatever, vi tog båten över till danmark och där gick vi in och kollade och köpte *************....ja mamma, du kan nog gissa.

och när jag kom hemblev det en powernap i 2 timmar och därefter bar det av till jobbet för att slava dom jävla pensionärerna på Bingon, det suger! och jag vet allvarligt talat inte hur många gånger jag skrivit det här på bloggen, men det suger iaf och jag börjar fundera på att sluta och skaffa mig ett lite mer ordenkligare jobb, så jag slipper hotellet och bingon, allt i ett liksom! Nu ska jag skriva en dokumentation och därefter göra lite engelska, sen ska jag sätta igång en film och somna till den!

Bilder på mig och Ch sen från sommras!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: