HELVETE!

Postat: 2010-10-01 - Kl: 07:55:56 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jävla helvetes kuk hora
så jäääääääävla efterbliven dag. Jag är sur på precis allt och inget och ingen  kan få mig att bli gladare. jag hatar att bo i en jävla förort där små äckliga "getto" ungar springer omkring och tror att dom äger stället. Jag hatar att dom är så fruktansvärt jävla efterblivna att dom inte ens kan skilja på vad som är sitt eget och vad som är någon annans. Är det så himla svårt att låta andras saker vara? DEt räcker ju bara att man lämnar sin cykel utanför affären, eller sin hund eller vad som så blir den snodd lika fort som om någon knäpper med fingrarna.

Det ska inte vara meningen att man ska nbehöva ha koll på sina prylar hela jävla tiden, man ska kunna hänga ut och ha saker i trädgården utan att små snorungar ska gå in där och ta det. Detta är andra gången så vitt jag vet någon är och klampar in i vår trädgård. jag menar,..ANDRA GÅNGEN! ...vad vi vet alltså.

för nått år sedan klippte någon sönder vår studsmatta, och i natt gjorde dom det lågaste man kan göra mot en tonårs tjej i min ålder..DOM TOG KLÄDER PÅ TVÄTTLINAN!!!!!!!!!!!!!! jag är så  oerhört jävla smickrad att dom älskar mina DYRA jeans så mkt så att dom måste gå och ta dom under natten då man inte har någon som helst koll!

jag menar, köp egna för i helvete! så 3-4 st par jeans som är MINA försvann, och de kommer kosta mig jävligt mkt pengar att ersätta dom eftersom det är mina favoritjeans. Så sjukt efterbliven man får va idag, helt sanslöst! Men detta är polisanmält och jag hoppas på en rejält bra ersättning från försäkringskassan, men vi hade ju inte planerat att lägga 1200 kr på självrisk i nuläget om man säger så! och det var ju inte bara MINA jeans som blev snodda utan även min låtsas mamma, men jag tycker hon får skylla sig själv, för bara idioter hänger ut jeans p på torkstället under natten då man bor i en förort som ligger på toppen av brottslighet!



Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild och visa va du använder för smink? du ser alltid så fräsch ut tkr jag :)

2010-10-02 @ 14:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: