Helgens planer?...

Postat: 2010-10-15 - Kl: 15:19:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera


jadu, jag har varit sjuk en hel vecka nu, så är lite off om vad som händer i helgen, men ikväll ska jag antaligen träffa lina, vi hittar alltid på något kul så antar att det blir kul idag också. Sen imorgon fyller älskade älsklings mamma år och då ska jag upp till henne ett tag och fira och pyssla om henne tänkte jag, och vi ska gå igenom saker och ting som jag ska göra under veckan hon är i Turkiet. Dom åker på söndag nämligen, ...& jag har inte en susning om hur man sätter igång diskmaskinen , så vi ska gå igenom sånt smått och gott och handla mat som jag kan laga (; ...typ makaroner och köttbullar! Sen söndag ska jag plugga som om internet aldrig funnits osv..

min helg, jeppjepp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: