gårkväll!

Postat: 2010-10-23 - Kl: 13:38:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera
måste säga att jag är nöjd över gårkvällen förutom att alla drog rätt tidigt. Sen måste jag bara skriva ut att det inte var en fest egentligen. Jag skulle sitta med mina närmsta vänner och dricka och ha det trevligt, men sen bjöd jag även lite andra som frågade om de fick komma men som jag inte umgås med så mkt, och då svarade jag ja. Så till alla er som känner er otroligt dissade av mig kan jag inte mer än säga att jag inte menade att vara en sån bitch igår. Men tänk er själva, att de kommer 93289557 pers till en som man inte känner och som man nte bjudit. Men som tur var hände inte detta igår pga att jag var så bestämd i hur många jag skulle ha här hemma. och jag fattar inte varför idioter som inte ens blivit bjudna försöker "storma" festen genom att komma objudna? jag menar,...va? för hade ni frågat mig, hade ni kommit in. Men nu varken frågade ni eller är mina närmsta vänner, så var problemet är ser jag inte. & anledningen till varför det nästan bara var killar här hemma är för att jag knappt har några tjejkompisar, jag umgås för det mesta med killar och det är inget fel med det. Jag hade kul iallafall, tack för ni kom!

men whatever, ska inte vara en bitterfitta nu, så jag avslutar med att ladda upp bilder från igår!














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: