gårdagen

Postat: 2010-10-31 - Kl: 14:03:54 - Kategori: Henrietta - Kommentera


igår var jag ganska så seg och otaggad när jag kom hem från ***** , jag kände liksom att näe, idag skulle jag ta de lugnt och softa med en film eller så. Men så blev det då inte! jag tog mig en powernap och blev väckt av ett sms från Lina. Mycket fränt faktiskt, hon undrade när jag tänkt vakna så vi kunde dra på krök hos jocke! , så aa. Min kväll blev inte den lugnaste precis men jag hade verkligen äckligt jävla kul! Måste göras om, menar det verkligen!

Här kommer lite suddiga bilder från igår som jag tog med min iphone, sen bilder som Emmie tog med sin kamera!
Därefter kommer det in en video lite senare där vi driver lite med min vän johan!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: