Min söndag!

Postat: 2010-11-08 - Kl: 20:07:57 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Söndag söndag söndag..tog mig hem tidigt från festen på lördagen, var hemma runt 8-9 tiden på morgonen. och nog seg jag var i hela min kropp, nästan så att man undrar var tusan som hände under kvällen. När jag kom hem gick jag direkt och la mig, sov till halv 2 och sedan hoppade jag in i duschen. Skulle nämligen till matchen HIF-Kalmar, men den sög ju riktigt hårt. Hade HIF satt sina chanser hade matchen blivit sjukt jävla bra. men man kan inte alltid spela bäst, och visst, jag är inte speciellt glá över att MFF snodde guldet från oss iår, men vad kan man säga eller göra? Det är bara till att gratulera, så kommer vi tillbaka nästa år! för då är guldet vårt ;)

När jag kom hem från HIF var mina fötter isklumpar och jag frös till sent på kvällen, det märks verkligen att vintern är här nu...tråkigt men så är det! :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: