Lördag..kaos eller?

Postat: 2010-11-08 - Kl: 19:58:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera


tjaaa, vaknade upp hemma hos Johannes, vi käkade frukost och lite sånt smått och gott. Sedan fick jag skjuts till stan för att ta mig hemåt. inte så värst mycket som hände mer än att jag åkte hem och efter det var det bara till att planera vad man skulle hitta på på kvällen och det blev en runda till väla tillsammans med älskade Sebastian, han valde ut ett par riktigt schyssta Nudie jeans till mig som jag köpte eftersom mina förra blev stulna av någon äcklig fattiglapp! på kvällen var jag och lina var sugna på att dra på någon fest, och det hamnade vi på naturligtvis fast innan det stod vi allihopa och frös våra rumpor av oss, tror allvarligt talat attdet var minusgrader, riktigt ruggit kallt...  men till slut kom bussen och vi alla tog oss mot Fredriksdal och där var det full rulle. jävligt många människor i en sån liten lägenhet, men jag hade kul..förutom några omständigheter som jag inte tänkte nämna här mer än att vissa är otroligt äckliga och dumma i huvudet! mer säger jag inte.

Vi festade loss hela natten och dagen efter tog vi oss märkligt nog hem, även om vi var uppe med tuppen och fortfarande var lite smått snurriga och virrade omkring. Jag, Johan , Phille och Macke åkte till macdonalds och åt toaster för kung och fosterland...tänk vilken humor man har runt 8 tiden på morgonen. hahah sjukt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: