direkt från dreamhack!

Postat: 2010-11-26 - Kl: 13:52:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera

har lite att berätta om min lilla tid som än så länge varit på dreamhack här i jönköping. Kanske ska börja med att berätta att jag och Lina var med Live i jönköpings radio igår utan att veta om det. Vi fånade oss och ja,...nästan...NÄSTAN skämde ut oss. Vi  sa skalleper o gjorde pruttljud i micken. Men man får tänka positivt och stryka de från to do listan ;).

Sen när vi var runt och kladdade på folk som sov med tuschpenna (stava!?) så blev vi jagade av en galning så att han skrämde skiten ur oss båda två.....inte kul! tror aldrig jag skrattat så mkt som jag gjiorde då han va efter mig. Lina sprang ju åt ett annat håll den lilla jäklen!

& nu, kom precis från willy's där jag handlade jordgubbssnören och en energidryck. Där va vi tillsammans med Jonte, mikael och David. En bebis såg förskräcklig ut, vi kunde inte sluta skratta åt henne...Sen hade hon något vitt skumt på läpparna också...jag vill INTE veta vad det va!

& som vanligt ska jb crew Henrik alltid ta bild på mig och Lina när vi käkar frukost och ta med det i "jb bloggen" här på dreamhack, skitlöjligt, bilderna blir ju verkligen skitsnygga...fast nae, men han tog bild iallafall, men denna gången fastnade vi inte riktigt, den blev suddig.

& bara så alla vet, så har jag inte sovit ett dugg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: