Världens sjukaste dröm

Postat: 2010-05-06 - Kl: 20:48:05 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag hade världens sjukaste dröm inatt. Jag skojar inte! Ni kommer säkert att spärra in mig på psyket när ni läst vad den handlade om. Det var så att jag skulle få en lillebror eller lillasyster. Alltså att min mamma väntade barn. Det var inte naturligt att barnet låt i magen och att de ploppade ut ur f*ttan utan man gjorde barnet utav deg. Kan ni tänka er hur sjukt? För att få en unge så knådade man den själv precis som man gör när man bakar kanelbullar och annat. Man kunde bestämma precis hur barnet skulle se ut. Jag fattar inte ens varför jag berättade detta. Nu ska jag sola iallafall, morsning korsning! ses på psyket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: