Tack för lördagen!

Postat: 2010-05-16 - Kl: 18:20:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera
hemma alldeles nyss, blev fest igår också. Även om det inte blev lika mycket folk och sånt så hade jag ändå lite kul och ja, det låter fel att säga det men ännu en gång gjorde alkoholen det roligare än vad det var. Jag och Kron höll på att dö av skratt där vi satt i soffan och ingen av oss har någon aning om vad vi skrattade åt men skratta gjorde vi. Fick kramper i magen. Efter festen då nadja och de andra dratt hem var det dags för mig, karl och Robin också att dra oss hemåt. Vi skulle sova hemma hos karl. Vi lagade det vi kallar fyllemat som i detta fallet blev massvis med makaroner och stekta hamburgare.  Det finns inte så mycket att säga om kvällen mer än att jag hade jävligt kul fast att det inte var kul. Jag slänger in bilderna på facebook och bloggen lita senare, för jag kom på att jag glömde lägga in de från fredes också, men dom finns iallafall på facebook.

nu ska jag duscha, sen kommer Micke.



Postat av: hanne

kan du svara i ett inlägg? Vem är Micke? har sätt att du varit med han några gånger, kan du bara visa en bild eller något? :)

2010-05-16 @ 19:30:57
Postat av: :)

Jag har märkt att du på varje bild har ett stjärnhalsband. Vad betyder det halsbandet för dig?

2010-05-17 @ 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: