Tack för igår people!

Postat: 2010-05-23 - Kl: 16:16:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
igår blev det först en förfest uppe hos Robban på hans altan. Det blev ölspel och kubb! Trevligt att man kunde sitta ute och dricka för första gången igår. Vädret börjar bli bättre nu och man blir bara mer och mer taggad inför sommaren och lovet. Det är inte långt kvar nu. Efter Robban blev det Fest hemma hos Christopher Haslam. Mycket trevligt folk, så stort tack! Det enda tråkiga va väl att man drack lite för mycket, så jag blev dum kan man nog kalla det. Jag är laktosintollerat och käkade dippan som där var mjölk i. Ni kan ju själv tänka er hur det gick. Så jag har lärt mig att inte äta saker utan att tänka.

slänger in en cp bild på mig som beskriver hur jag var igår. Helt crazy!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: