SUUUUUUR!

Postat: 2010-05-24 - Kl: 17:55:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Gammal bild på mig, men ungefär så här sur är jag just nu.


Jag är på så jävla dåligt humör men jag tänker inte sitta här och skriva en hel novell om varför jag är det. Jag orkar inte! vill bara slå sönder massa saker och skrika allt vad jag kan. Ska fan bara sitta inne på mitt rum ikväll, inte prata med någon mer än min katt och göra klart allt jag har kvar att göra i skolan. Ibland kan det vara skönt att vara arg. Man blir så varm i hela kroppen eller åtminstone jag! Men det är inte lönt att jag skriver varför jag är sur för jag tror ni skulle tröttna för jag är allvarligttalat sur på precis allt. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: