SÅ KAN DET GÅ!

Postat: 2010-05-18 - Kl: 14:09:35 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Ingen i klassen tycker om mig,Lina & Assarina. Vi som verkligen är snälla mot alla. Nu under svenskan skulle vi bestämma en dag då vi som inte gjort den muntliga presentationen skulle göra det. Jag, Assarina & Lina bestämde att vi skulle göra det på torsdag nästa vecka och det ville tydligen anonym också, så han bad sin kompis räcka upp handen. Vad tror ni kompisen svarar då!? jo, "Jag vill inte prata med dom".

Jag menar, herregud!? vad är det för fel på människor? vi bits inte. Sen så kan hon stoppa upp sin jävla stockholmar dialekt någonstans, för vi vill fan inte prata med henne heller.


Postat av: hapmus

nawwwww va synd om dig

2010-05-18 @ 14:35:43
Postat av: MOPPEPOJKEN

HAhHhAHAHAHAHAHA, NI BITS!

2010-05-18 @ 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: