PINSAMT!

Postat: 2010-05-26 - Kl: 20:18:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Kom alldeles precis hem från Victor där jag varit hela dagen. Vi kollade lite film och sånt smått och gott& nu luktar jag bara honom :$. På vägen hem hände världens pinsamaste grej! jag skulle då gå på toaletten på tåget, dörren var lite cp och stängde sig konstigt. Jag struntade i det. men rätt som det är innan jag hunnit sätta mig på toan så börjar en tant att dra i dörren och försöka få upp den. Min första tanke var typ "WTF!?, va ska jag göra"men sen beslöt jag mig för att öppna dörren och fråga henne vad hon höll på med. Hon ursäktade sig då och sa att lampan som visade upptaget inte fungerade så jag sket i vilket. Sedan skulle jag göra ett nytt försök att gå på toaletten och öppnade toalocket, tror ni inte där är världens bajskorv!? så jävla vidrigt.

Så jag gick fort som attans ut från toan och sa till tanten "jag skulle skippat toan om jag var du, det är rätt äckligt". Tanten sa okej occh sedan gick jag och satte mig. Sen ser jag att hon går in och kollar iallafall. och sen går ut...då tänker jag efter och inser att man kunde misuppfattat de jag sa med att jag gjort nått äckligt på toan. Som jag skämdes... :$


Postat av: molle

HAHAHAHAHAHAHA så fult.

2010-05-26 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: