HENRIETTA ÄR ARG!

Postat: 2010-05-17 - Kl: 20:45:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Att ha ett kasst morgon humör är inte en jävla ursäkt. Man beeter sig inte som du gjorde mot mig idag. Hoppas du skäms, hoppas fan du skäms och att du verkligen får dig en tankeställa. Jag tar mig inte ens tiden till att titta på såna människor som dig. Du visade mig en ny sida idag, och tack gode gud att du gjorde det. Jag står fan inte ut med människor som dig. örk på dig! du gör mig spy färdig. Du är ett avslutat kapitel i mitt liv. Ha de nice!


Postat av: amanda

hej, jag följer din blogg och sen såg jag en video på youtube där du var med ! :O

http://www.youtube.com/watch?v=W5LkOUsAs_8&feature=player_embedded#!

jag tycker verkligen inte du är en fjortis, du verkar snäll och jag älskar din blogg. jag fattar inte varför du är med i den videon :)



ps. HA EN BRA DAG, och fortsätt vara sveriges bästa bloggare enligt mig och många fler antar jag :)

2010-05-17 @ 21:04:37
URL: http://amndaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: