Happyface!

Postat: 2010-05-15 - Kl: 15:34:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag har kommit på en sak och det är att jag verkligen har träffat massor med nya sköna människor som jag blivit väldigt god vän med. Jag tycker att min lilla mörka tunnel jag varit fast i har öppnat sig. Alla snackar inte lika mycket skit längre, jag blir inte kallad fjortis och hora 893485943 gånger om dagen längre. Det har blivit ljusare tider och jag känner själv att jag verkligen har förändrats. Jag är inte samma person som för ett halvår sedan och det vill jag tacka alla ni fina människor där ute för!



Postat av: Anonym

på ngt konstigt sätt känner jag exakt likadant ;s

2010-05-15 @ 18:06:45
URL: http://mlinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: