haha så gulligt!

Postat: 2010-05-17 - Kl: 21:22:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera

jag tycker sånt här är coolt!, dels för att jag inte bor i landskrona och sen för att personerna har tagit sig tiden till att printa en 1år gammal bild på mig på bdb och skurit och haft sig med den i paint. Väldigt sött faktiskt, men snälla!? jag bor inte i landskrona. Var har ni fått det ifrån? usch!

& jag var tvungen att kommentera klippet

"1 second ago
: men vad sött! kan ni inte fixa en bra video om ni nu tvunget ska göra en? denna suger ju:p sätt till en bättre låt. amatörer ;) kung jag är istället. / henrietta hertzman"

http://www.youtube.com/watch?v=W5LkOUsAs_8&feature=player_embedded#!

Stort tack till ni som tipsat mig om videon, <3

They making me famous! wiiiho.......

Postat av: hej

Den är ju borttagen :(

2010-05-28 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: