Dreamhack summer 2010

Postat: 2010-05-06 - Kl: 23:34:16 - Kategori: Henrietta - Kommentera




2PM-Tetris


Sitter och kollar gamla Dreamhack bilder. Fan vad jag taggar nu med musik och allt. Kommer bli så bäst! Få träffa alla man inte fått se sen dh i vintras! &nej, jag ska inte dit för att glo på killar och springa runt och "vara snygg" utan, Både Lina och jag spelar faktiskt. Visst, vi sitter inte vid våra datorer precis hela tiden i 4 dagar men vi spelar faktiskt och det vill jag att ni ska veta. Bara för man är tjej och är på dreamhack betyder det inte att man är så kallade lanhoror. Jag nästan spyr när jag ser en tjej i högklackat på dh...patetiskt!


Postat av: LINAA

SÅ SJUKT JÄVLA NAAJS!

DET KOMMER BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SINNES :D<333

2010-05-06 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: