Dags för svar!

Postat: 2010-05-29 - Kl: 17:51:25 - Kategori: Frågestund/Om mig - Kommentera



Tycker du är som en solnedgång.
Ska vi knulla?

sv: jafan, dirrm0de!

 

varför jilar du at trefa robin i lampan?
sv: jag har en känsla av att det är robin själv som skrivt detta ;)

dansa?
sv: jaja då

 

vilken av dina pojkvänner som du har haft har du älskat mest?
sv : älska är väl ett ganska så stort ord. Men om jag varit tillsammans med killar och sagt att jag älskar dom så har dom nog betytt lika mycket fast på olika sätt.

 

hur många läsare har du per dag?
sv: Det är lite olika, jag hade ju en bloggpaus och tappade bort alla mina unika ett tag vilket jag blev lite sur över. Då hade jag kanske 400-500 unika. I nuläget har jag kanske 150.

 

beskriv dig själv med 3 ord :) kan du inte även lägga in en video när du typ sminkar dig och fixar håret?
sv: glad, framåt, snäll & jo, det kan vi väl fixa fram någon gång!

 

du har jätte fin klädstil! vart köper du dina kläder oftast?
sv:Tack så mycket! Jag vet inte, jag köper i massa olika. Inga bestämda.

är du på g med någon just nu? vem isåfall?
vem är han victor? är ni mer än vänner?
hur länge varade det längsta förhållande du haft hitills? och fortsätt blogga som du gör:)

Sv: Jag är på g med Victor, eller jag vet inte vad han kallar det, men jag tycker vi är det. Vi är väl mer än vänner ja. Mitt längsta förhållande varade i 7 månader.

 

Varför ser du ut som en hatt?
sv: För jag råkar vara en hatt.


du är så himla söt tjejen!och jag undrar om du använder några produkter till ansiktet som håller dig fräsh? :)och isf, vilka? :) skulle bli jätteglad om du svarade på detta!
och för övrigt, din blogg äger.

Sv: Tack så mycket! Jag använer tvål och vatten varje dag och slänger gärna på en ansiktsmask då och då.

 

skaffa dreads?
sv: Nej tack, inte min stil och jag tror seriöst jag hade sett ut som en neandertalare med det.

 

kan intre du typ göra en video när du visar hur du sätter i ditt löshår?
sv :jo, kan fixa fram det men använder inte löshår så ofta längre.

 

hur fixar du ditt hår?
sv: kan göra en video på det så ska du få se

 

vem victor menar du i din blogg ?och känner du hampus sikström ? :d
tack för en underhållade blogg!

sv: Victor Hagnäs heter han! Känner och känner, vi smsar och snackar skype/msn rätt så ofta. 


Hej, vad ska du ha på dig på skolavslutningen?
Sv: JAG VET INTE! Får nästan panik, hittar ingenting. Men kan lägga upp en bild så fort jag köpt något.


Chacha bloggen när får vi se mer rumpbilder?
Sv: du är nog inne på fel blogg^^

 

har du varit på G med mikael johansson eller är ni bara vänner?
sv: nja, på g och på g! tror inte vi var direkt på g, men vi är väl varken vänner eller ovänner nu i alla fall

 

vilka är snyggaste killarna i Skåne topp 5?
sv:

1. Robin durietz (lovade honom!)
2. återkommer
3. Återkommer
4. Återkommer
5. Återkommer

 

 

har du löshår?
sv: ja, det har jag men använder det ytterst sällan nu för tiden.

 

vad tkr du om alicia hansson?
sv: Härlig tjej som vet var skåpet ska stå! Creds till henne.


Hur många har du haft sex med? hur gammal var du när du förlode oskulden?
sv: CENSUR på första frågan. & jag var 13 skulle fylla 14.


läser dina förlädrar din blogg?
röker du, eller bara feströker, om inte vad tycker du om unga tjejer som röker?

Sv: Ja, tyvärr så gör dom det vilket jag tycker är skit jobbigt. Jag röker absolut inte för jag tycker det är äckligt. Jag bryr mig inte om vilka som röker och inte röker, tycker bara det är så otroligt onödigt!

 

fjortis?
sv:. TIIEEP

 

hur lång är du?
1.62 jävla cm :D

 

har du några syskon? vem är din allra bästa vän? Vad är det bästa du vet?
sv: ja, jag har två äldre storasystrar och sen har jag två låtsas bröder. Har dock bara en storasyster som bor hemma. jag har många bästa vänner, men mina bästa är Elli,Lina, Nadja & Emma. Det bästa jag vet är att vara glad.

 

vilka är dina närmsta kompisar och vilka är du mest med ?
har du och victor gjort något ?(strulat,haft sex,runkat av honom,blivit pullad osv..?)

sv: Mina nämsta vänner är Elli, Lina och Emma& Nadja är också en närma vän. Jag är mest med Emma, Lina & Elli. & nej, det enda jag och Victor gjort är att strulat och Pussats.

 

vilka bloggar följer du?
sv: ingen speciell, tittar in på Ellis och Kissies imellanåt.

 

vad ska du göra i sommar?
sv: i sommar ska jag jobba och sola. Sen blir det självklart Dreamhack också.

 

är du och han viktor tillsammans?
sv: nej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: