Är våren påväg?

Postat: 2010-05-06 - Kl: 19:44:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Man kan ju fråga sig om våren är på väg eller om hösten är påväg? I morse trodde jag verkligen att jag skulle frya häcken av mig. Jag trodde ju att det skulle vara någerlunda varmt ute och inte rena istiden. Jag tog på mig min skinnjacka som vanligt, men när jag tar första steget ut känner jag verkligen hur kallt det är. Smart som jag är skiter jag i vilket och prommenerar ner till Tandläkaren, och vet ni vad? JAG HADE INTE ETT ENDASTE HÅL!!!! Grym man är ändå, jag har inte haft ett hål i hela mitt liv och tänker inte ha det heller. 


Postat av: Anonym

kungligt! ;)

2010-05-06 @ 20:00:33
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: