Tillbaka från dimman!

Postat: 2010-03-20 - Kl: 13:27:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Godmorgon! Just nu sitter jag och karl framför hettas blogg och vi är fett bakis men de är inte hetta och elli för de kan man inte bli på cider. Allt började med att vi köpte öl i går och hoppade på båten, Hetta och ellisnor hade med sig fjortisdrick (cider) vi söp tills vi blev redlösa så blev vi avkastade från skandlines efter de så hade vi efter fest på dånhken på knutan när vi hade varit på knutan ett tag så drog vi mot ga, jag och hetta gick och fixade en mobil till mig på nån fest sen stack vi alla hem till mig och fortsatte efterfesten, min pappas flickvän var lika redlös som mig och trillade in i dator bordet och slog i huvet sen gick vi och la oss, btw ellisnor satt uppe hela natten för att hon inte fick platts i varken sängen eller soffan, lite kul faktist..
nu ska vi titta film o leta upp ny fest, så får vi hoppas på att vi ses i dimman ikv! puuhhwwss! <3
/ HetroRobin@BDB o Hallbaeck@Bdb





Postat av: Ninni

Du har världens beesta blogg, och du är skitfin (: ♥ Diggar dig skarpt! Du är min idol efter Batman ;)

2010-03-21 @ 00:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: