stress

Postat: 2010-03-23 - Kl: 21:52:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
knappt att jag själv hinner med i mitt liv längre, jag har så mycket planer och är alltid fullbokad med saker att göra. Idag blev det att sitta i Ängelholm och ta en fika tillsammans med Assarina som senare skulle träffa sitt på g. Tror att vi satt på Esspressohause halva dagen? jag blev så totalt rastlös när dom två satt där och gulligull pratade så jag kunde inte sitta still. Efter det tog jag bussen hem till Måns för att träffa honom en liten stund som han och jag planerat och då blev det till att prommenixa hem till honom när jag hoppat av bussen. Ibland undrar jag hur mycket jag går egentligen, jag går väldigt ofta...

jag traskade hem till måns och umgicks med honom och några timmar senare var det bara till att börja traska mot tågstationen i klippan som är en ganska så bra bit att gå, så jag traskade i min ensamhet tillsammans med mitt satans paraply som jag tvunget har fått gå och bära på hela dagen för att det regnade i morse.

På tågstationen i klippan träffade jag Ricky & David. fyfaen vad konstigt det var, dom två i klippan? Inget man är berädd på. Men tack för ännu en kanon dag till samlingen!


Bild sen förra veckan på mig och Ina, hittade den på datorn,
lite söt är den iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: