sorry...

Postat: 2010-03-16 - Kl: 11:35:30 - Kategori: Henrietta - Kommentera
fan vad jag är kass på att uppdatera min söta blogg. Det får bli bättring! vaknade nyss eftersom jag har studiedag idag, sitter i Måns säng och ja...är trött? får väl snart ta och dra min kropp hemåt och käka något.
Igår blev det kebab för hela slanten tillsammans med Ina,det kommer in bilder senare om det.
i förrgår var Olsson,David,Måns och Lina hemma hos mig, vi skulle kollat film men det gick inte för sig eftersom fjärrkontrollen inte fungerade. Vi började då skrämma upp varandra att det spökade och tillsist låg nästan alla under ett täcke och små skrek, kommer lite bilder sen.
Nu ska jag?...kanske sova vidare, vet nt om jag vågar gå någonstans, hahah. läskigt att vara i någon annans hus :(..
lilla Måns

Postat av: Anonym

kan du uppdatera eller?

2010-03-16 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: