plågeri :(

Postat: 2010-03-23 - Kl: 23:50:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag har gått och fått världens förkylningsblåsa i munnen,
den lilla jävlen tycks aldrig vilja försvinna. & vilken tortyr det är istället!? den sitter på tungspätsen och hur jag än gör så känner jag bara den & det gör jätte ont :(..

Det finns medicin mot sånt. Man sköljer munnen med det. Dock lindrar det nog mer än botar. Finns inget direkt botemedel mot skiten och inte heller vad de beror på. Men om ni har samma problems som jag så checka med apoteket, för det ska jag ta mig fan göra så fort jag orkar om vi inte har något sånt grejsimojs hemma.


Postat av: LOUISE

hej hetta :) din blogg är helt awesome!

använder du photohop? isåfall vilket? har du laddat hem det eller köpt det? :P

2010-03-24 @ 08:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: