lappskickning

Postat: 2010-03-10 - Kl: 23:01:19 - Kategori: Henrietta - Kommentera
I skolan har många tagit tillbaka trenden att skriva lappar till varandra. I fredags fick jag en söt lapp ifrån henny där det står att hon älskar mig. Jag älskar förstås Henny också. Men är inte det lite små sött ändå? att man satt och skrev lappar till varandra på lektionerna förut. Man frågade chans och skrev ner hemlisar. Jag saknar verkligen det! det var så spännande!

Här är Hennys Lapp till mig:





Postat av: Elvira

sv: jaha okej, haha

2010-03-11 @ 09:08:31
URL: http://ellebellebira.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skrev såhär ibland när jag gick i femman-sexan: "fyfan vad snygg rumpa du har" eller "tappa inte tvålen i duschen snygging! ;)" och "vill du sitta bredvid mig i matan? jag är en jedi"

2010-03-11 @ 19:45:40
Postat av: Henny <3

jag älskar dig, <3

2010-03-11 @ 22:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: